Інформація щодо розгляду запитів на публічну інформацію у 2023 році

Стаття 40 Конституції України та Закон України “Про доступ до публічної інформації” гарантують громадянам України можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Одним з аспектів діяльності Рахункової палати є реалізація права громадян на доступ до публічної інформації. Публічна інформація, створена в процесі діяльності інституції, безперешкодно надається за запитами на отримання публічної інформації. Рахункова палата з травня 2011 року – дня набрання чинності Законом України “Про доступ до публічної інформації”, надала відповіді на 800 таких запитів.

У 2023 році опрацьовано та надіслано відповіді на 62 запити на публічну інформацію. Ще 16 листів, що надійшли до Рахункової палати як запити, кваліфіковані як звернення громадян. Відповіді на них надані згідно з нормами Закону України “Про звернення громадян”.

Канали зв’язку надходження

Більшість запитів отримано електронною поштою на спеціальну електронну скриньку zapyt@rp.gov.ua, хоча цього року запитувачі використали усі форми подання запитів (пошта, кур′єр, усні телефонограми). Кілька запитів Рахункова палата за належністю отримала через Систему електронного документообігу від Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Державної податкової служби України, Державної служби статистики України.

Категорії запитувачів

Із загальної кількості запитів 45 надійшло від громадян, інші – від громадських організацій і засобів  масової комунікації  (17).

Види запитуваної інформації

Загалом запити містили 209 питань (від одного до 32 в одному листі). Найчастіше запитувачів цікавили форми, методи, плани і організація роботи Рахункової палати та контроль за її діяльністю, результати  проведених окремих контрольних заходів,  використання бюджетних коштів Міністерством культури України і Міністерством оборони України.

Розгляд запитів у розрізі структурних підрозділів

14 запитів опрацьовано управлінням організаційного забезпечення, по 10 – управлінням по роботі з персоналом та фінансовим управлінням. Інші структурні підрозділи опрацювали від 1 до 6 запитів. Для належної підготовки вичерпних відповідей над одним запитом могли працювати кілька структурних підрозділів. Усі відповіді узгоджено з  юридичним департаментом.