Інформаційне повідомлення на виконання рішення Рахункової палати від 23.08.2016 № 16-1

щодо Звіту про результати аудиту ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги

На виконання рішення Рахункової палати інформацію про результати аудиту ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги надіслано Голові Верховної Ради України (лист від 13.09.2016 № 02-1710).

Згідно із статтею 39 Закону України "Про Рахункову палату" Прем'єр-міністру України надіслано відомості про результати аудиту у формі рішення Рахункової палати (лист від 13.09.2016 № 02-1711).

Відповідно до статті 36 Закону України "Про Рахункову палату" рішення Рахункової палати та Звіт про результати аудиту ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги з метою вжиття заходів щодо усунення виявлених аудитом недоліків надіслано Міністру юстиції України (лист від 13.09.2016 № 02-1712) та директору Координаційного центру з надання правової допомоги (лист від 13.09.2016 № 02-1713).

На рішення Рахункової палати від Кабінету Міністрів України надійшло доручення від 25.10.2016 № 33311/1/1-16, яким Мін'юсту доручено розглянути порушені питання, за результатами поінформувати Рахункову палату та у разі необхідності внести в установленому порядку на розгляд Уряду відповідні проекти актів.

Міністерство юстиції України листом від 13.10.2016 № 35297/15594-0-26-16/16 поінформувало про вжиті ним та Координаційним центром з надання правової допомоги заходи з усунення недоліків, виявлених аудитом. Зокрема, Мін'юстом розроблено та затверджено відповідним наказом план заходів щодо посилення ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги.

Рахункова палата отримала лист від Координаційного центру з надання правової допомоги від 11.10.2016 № 29-3126, у якому повідомляється про вжиті ним та його територіальними відділеннями заходи з усунення недоліків, виявлених аудитом, а саме:

− 14.09.2016 проведено нараду з директорами регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД), під час якої поінформовано її учасників про результати проведеного аудиту, надано відповідні доручення для усунення виявлених недоліків, а також вироблено пропозиції, що були включені до плану заходів з упровадження рекомендацій Рахункової палати, наданих за результатами аудиту ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги, затвердженого наказом Координаційного центру від 10.10.2016 № 464-аг (додається);

 доопрацьовано проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додатки 1-3 до Державної цільової програми формування системи безоплатної правової допомоги на 2013-2017 роки" з метою приведення її у відповідність із рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який листом від 06.10.2016 № 29-3043 надіслано на опрацювання до Міністерства юстиції України;

 з метою здійснення внутрішнього контролю та аналізу стану виконання планів заходів і досягнення результативних показників бюджетних програм на предмет розбіжностей (відхилень) між виконаними результативними показниками та затвердженими паспортом бюджетної програми розроблено Порядок організації оперативного планування та моніторингу діяльності Координаційного центру з надання правової допомоги та його територіальних відділень, який затверджено наказом Координаційного центру від 25.07.2016 № 175 (із змінами від 25.09.2016);

 затверджено Положення про облікову політику всіма територіальними відділеннями Координаційного центру з урахуванням вимог Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 01.11.2010 за № 1017/18312, і Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11;

 регіональним центром з надання БВПД у м. Києві проведено перерахунок виплат адвокату, якому було надіслано лист-претензію щодо повернення надлишково отриманих ним коштів у сумі 5 680 гривень. На сьогодні кошти не повернено у зв'язку зі смертю адвоката. Здійснено повернення підрядною організацією коштів у сумі 2 174,32 грн до Державного бюджету України за невстановлене обладнання.

За результатами розгляду вказаних листів відповідно до положень статті 36 Закону України "Про Рахункову палату" стан реалізації заходів на виконання рекомендацій Рахункової палати перебуває на контролі.

 

Член Рахункової палати
В. І. Невідомий