Шляхи удосконалення адміністрування податкового боргу: Рахункова палата розпочала аудит

31.07.2025 16:17

На більш ніж 27 млрд грн зріс податковий борг до зведеного бюджету з початку 2023-го року до І півріччя 2025 року. При цьому понад 22,6 млрд грн безнадійного податкового боргу за цей період списано, що є значними втратами для бюджету.

Про необхідність удосконалення адміністрування податкового боргу йдеться і у Національній стратегії доходів до 2030 року.

Довідково: Стратегія аналізує приріст податкового боргу під час воєнного стану і виокремлює проблеми, що призвели до цієї ситуації: відсутність автоматизації, низька результативність примусового списання, застаріла система документообігу, нездійснення сегментації боржників тощо.

Рахункова палата розпочала аудит відповідності на тему «Податковий борг: удосконалення адміністрування». Контрольним заходом планується охопити 2023–2024 роки та І півріччя 2025 року. Об’єкти контролю – центральний апарат Державної податкової служби України та дев’ять її територіальних органів.

Очікується, що результати контрольного заходу дадуть можливість об’єктивно оцінити стан адміністрування податкового боргу та надати рекомендації щодо можливих шляхів покращення ситуації. Відповідальна за аудит – Голова Рахункової палати Ольга Піщанська.

Зазначимо, попередній контрольний захід щодо адміністрування податкового боргу проводився Рахунковою палатою у 2017 році і охоплював період 2014 – 2016 років.

 

Для отримання оперативних оновлень - слідкуйте за нами у соцмережах:
FacebookTelegramInstagramXLinkedInYoutube

За додатковою інформацією та коментарями звертайтеся до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій:
RP_press@rp.gov.ua
(044) 298-74-75